Fina fönster, del 3

Fönstret till den så kallade iskällaren på släktens sommarställe.
Fönstret till den så kallade iskällaren på släktens sommarställe.

Visar den här gången två fönster eftersom bägge är från sommarstället. Och så bidrar jag också med en detaljbild från ett av fönstren där jag tycker spetsgardinen är så somrig och fin.

Del 2 i min serie Fina fönster hittar du här.

Ett ganska traditionellt fönster men gammaldags enkelt och fint. Ett av fönstren på karaktärshuset vi kallar Vita Huset.
Ett ganska traditionellt fönster men gammaldags enkelt och fint. Ett av fönstren på karaktärshuset vi kallar Vita Huset.
En vacker spetsgardin i fönstret till lilla verandan.
En vacker spetsgardin i fönstret till lilla verandan.

4 reaktioner på ”Fina fönster, del 3

    1. Tack tack! Ska jobba hårt en vecka och sedan ha vintersemester (sånt finns väl inte i Sverige) – och då ska jag åka just dit, som inte vintersemester finns 🙂 Till mitt andra hem, Svedala!

  1. Det mittersta fönstret var ju lite speciellt faktiskt. Det har inte vilket foder som helst minsann. Och gardinen är ju jättefin.
    Ha en fin fortsättning på dagen!
    Kram, Ingrid

Kommentera

