Vacker vägg, del 3

Fotografier från Täby har monterats ihop och bildar en vägg i passagen under Stora Marknadsvägen.
Fotografier från Täby har monterats ihop och bildar en vägg i passagen under Stora Marknadsvägen.

Jag tog som sagt alla möjliga bilder på Sverigeresan, och nu är det en vecka sedan vi kom hem. Men den här bilden vill jag ännu visa innan jag börjar fotografera andra vackra väggar.

Väggen utgörs av ett montage av bilder från olika håll i Täby och här ser man bara en del.

Del två i min serie vackra väggar visade en kaklad vägg i en av Täby Centrums toaletter. Den kan du titta på här.

2 reaktioner på ”Vacker vägg, del 3

  1. Tycker den väggen är helt suverän. En toppen ide och inte klottervänlig om man säger så.
    Väggen mittemot den här gillar jag dock mindre. Älskar visserligen LEDar, men den ser liksom billigt ut tycker jag. Vad tyckte du?

    1. Hahaa… jag såg inte så mycket på den väggen. Där satt en kvinna och tiggde pengar då, svärmor och jag gav henne faktiskt en liten slant. Ska kolla väggen nästa gång jag är där för nu får det INTE dröja två år mellan besöken…

Tacksam för kommentarer - ha en bra dag!

