Vacker vägg, del 7

Väggen finns i en restaurang i Rom, Grotta Azzurra på Via Palestro.
Här kan du se en videoklipp från matstället. Vi satt och åt alldeles intill väggmålningen, som syns i slutet av klippet.

Del sex i min serie av vackra väggar hittas här.

Fin väggmålning i Grotta Azzurra, Via Palestro 93, Roma.
Fin väggmålning i Grotta Azzurra, Via Palestro 93, Roma.

7 reaktioner på ”Vacker vägg, del 7

      1. Konst är ju konst. Men framsidan är ju helt klart rak och resten är mer ringformad.
        Jag har ju aldrig varit i Rom men jag har för mig ändå att Colosseum är rund.
        Men som sagt konstnärlig frihet.

  1. Det var en vacker restaurang och målningen var fantastisk också

    Min pappa var i Rom på 80-talet (1980) 😉 och han sa att det var en fantastisk upplevelse

    Ha en skön fredagskväll
    Mvh
    Malin

Kommentera

