4 reaktioner på ”Fina fönster, del 39

  1. Du ser, du har ett brett område att spänna över då du fotar och skriver, så lätt att ”glömma” en nisch. Men ibland blir det kanske uttömt, såsom vackra brunnslock?

    Dessa fönster var pampiga och bastanta, många stenblock.

    Ha det så bra på jobbet, för mig är alla dagar lika, just nu, då jag hostar och skräller, sover dåligt på nätterna, nästan sover på stolen och glömmer att äta 😉 men jag drar åt rätt håll 😉 efter 15 dagar.
    Kram ❤

    1. Det är ju bloggaren ”Inte fan gör det det” som har brunnslocken 🙂 Jag försökte mig på dem ett tag, men hittade inte så många intressanta att det hade kunnat blir en serie.
      Har ”Vackra väggar” och sånt i stället 🙂
      Oj då, du har en seg influensa… nu kan det bara gå mot det bättre hållet!
      Kram ❤

Tacksam för kommentarer - ha en bra dag!

