Vacker vägg, del 16

Det är ett halvt år sedan jag gjorde senaste inlägget i serien av  vackra väggar.
Tiden har rusat. Energin har gått till nya jobbet, till terapi för att klara skilsmässan efter 17 års samvaro, till kära hobbyn som innebandy och konstkurs… ja, till att möjligt.

Men nu tror jag det åter är dags för mig att söka upp vackra väggar och fina fönster.

Del 15 i serien hittas HÄR.

Finns alldeles bakom knuten till mitt jobb.
Finns alldeles bakom hörnet till mitt jobb.

4 reaktioner på ”Vacker vägg, del 16

  1. Såväl min hustru som min dotter älskar att fotografera gamla dörrar,fönster, fasader etc. De ser motiv som jag missar. Jag tycker att det blir fina bilder när dom väl är tagna men jag söker helt andra motiv med min kamera. Undrar om det är skillnad på män och kvinnor här?

Tacksam för kommentarer - ha en bra dag!

