Fina fönster, del 43

Fönster i gamla Kuggomskolans festsal.
Fönster i gamla Kuggomskolans festsal.

I fredags var jag å jobbets vägnar på Traditionscentrum Kuggom som tidigare var en folkhögskola. Fick då syn på de här fina fönstren som finns uppe vid taket i festsalens bortre ända.
Del 42 i min serie med fönster hittar du HÄR.

I dag bär det av med buss mot Lahtis och där möts jag av min vän FasterAster. Vi åker vidare till Nastola och jag stannar där en natt. Bloggar om jag hittar något intressant längs vägen, annars ses vi i morgon kväll!
I väntan på påskharen – kramar till alla!

16 reaktioner på ”Fina fönster, del 43

  1. Glad skärtorsdag! Har läst tillbaka lite, har för mycket att göra nu, är pensionär och det är stressigt värre, haha 😉
    Många positiva bitar, och du har rätt, ibland kommer all skit på en gång, samtidigt som allt guld blänker ner på en som ett stjärnfall.
    Ha en bra dag, jag tar en tur med kvasten, bara en kort sväng, kram ❤

    1. Hahahaa… nässpray! Den var kul!
      Har mobilen och surfplattan med så säkert blir det nån bild!
      Just det, kanske vi ses på Blåkulla, jag lovar ha lite starkare vara än kaffe i pannan, hoppas vi inte åker in på blåstest!
      Kram!

  2. Är det redan över 40 fönster i arkivet. Fort går det och jag tror att jag såg dem alla. Och detta är extra fint som passar till påsken. 🙂
    Glad Påsk!

Tacksam för kommentarer - ha en bra dag!

