Fina fönster, del 52

Ett av många fönster jag såg i Amsterdam, nu minns jag inte längre exakt var det fanns :-)
Ett av många fönster jag såg i Amsterdam, nu minns jag inte längre exakt var det fanns 🙂

Här var det utsmyckat värre – tydligen också med tanke på säkerheten?

Del 51 i serien hittar du HÄR!

I serien av fina fönster finns det ännu många kvar, men i kväll tror jag att jag ska visa bilder från evenemanget Lovisa City Shopping by Night. Affärerna har öppet till tio, specialerbjudanden och olika slag av program, bland annat modevisningar och musikframträdanden.

Kommentera

