20 reaktioner på ”Skyltsöndag

  1. Tack för titten hos mig, Carita. Vad roligt att få besök av en författare. Jag älskar böcker och nu är du på min lista 😉 Dig kommer jag följa.
    Ha en skön söndagkväll.
    Kram Petra

  2. Hahaha! Love it! En av de bästa och roligasste skyltarna jag sett.
    Alltså gettarna får gå åt vänster. Snigeln åt höger om h*n inte blir överkörd av bussen som får köra rakt fram. Åsså har vi en dansande tjej och hennes partner. Dessa två skulle kunna vara en ”symbol för en toalett i närheten. Men de hinner nog inte, för bussen lär nog köra över dom också;-)

    Du ser hur den skylten eggar min fantasi!

    Stort tack för skyltning och länk!

  3. Vilken kul skylt! Här behövs ingen språkförbistring, det är bara att teckna, haha 😉 😉 aldrig sett på varken maken eller makan 😉

  4. Skrattar åt BP:s fantasi 🙂 Bussen, toan och getterna kan jag ju försstå, men snigeln?? Himla rolig skylt i vilket fall som helst. Och grattis i efterskott!

Kommentera

