Fina fönster, del 56

Ett fönster hos familjen Isaeva-Pulkkinen, Konungsdammen, Garnison, Lovisa.
Ett fönster hos familjen Isaeva-Pulkkinen, Konungsdammen, Garnison, Lovisa.

Känns härligt att ha så många fina fönster på lager att jag kan portionera ut flera i veckan. Det här hittade jag då jag besökte evenemanget Öppna trädgårdar i Lovisa i söndags. Nästa gång trädgårdarna är öppna är söndagen den 7 juni klockan 10-17.

Fina fönster del 55 hittar du här och därifrån bakåt så långt du orkar gå 🙂

14 reaktioner på ”Fina fönster, del 56

  1. Det är alltid bra med ett fönster på lager!!!
    Det är som med mina brunnar!!!
    Carita, ha en härlig dag!
    Här i Huvudstaden skiner faktiskt solen! ( fast dom säger regn…) Men jag hoppas det håller i sig!
    kram

Tacksam för kommentarer - ha en bra dag!

