Fina fönster, del 63

Några fönster i centrala Amsterdam.
Några fönster i centrala Amsterdam.

Har faktiskt ännu på lager tre fönster från Nederländerna och tre från Lovisa. Hittar hela tiden nya, så jag publicerar dem nu i ganska rask takt.
På något sätt tycker jag den här fasaden med sina fönster ser ut som en kaka eller en bakelse 🙂

Del 62 i serien.

4 reaktioner på ”Fina fönster, del 63

  1. Tycker dina fönster är intressanta. Själv fotar jag ofta fasader. Jag älskar fasader och var i mitt esse i Barcelona 🙂

Kommentera

