7 reaktioner på ”Fina fönster, del 67

  1. Snyggt! Jag har nu också samlat på mig en hel del fönster, dörrar, balkonger och snygga och annorlunda galler. Lägger upp dem så småningom. Jag bara känner att jag hinner med mindre och mindre och jag tar fler och fler bilder. Kanske borde jag ha lite fotoförbud.
    Kram!

    1. Nej nej! Inget fotoförbud, lägg ut ett par, tre varje dag!
      Men klart att om man vill ha en serie så visar man bara ett åt gången. Du brukar ju samla på dig fler galler t.ex. och visa dem på samma gång?
      Dina inlägg är ofta korta och koncisa, ibland med bara bilder, så man tröttnar aldrig.
      Kram!

Tacksam för kommentarer - ha en bra dag!

