Fina fönster, del 71

En av de många byggnaderna på Postbacken i Illby i Borgå.
En av de många byggnaderna på Postbacken i Illby i Borgå.

Blev lite spegling här också men såg i alla fall till att jag inte själv kom med på bilden 🙂
Hittade tre fina fönster till min serie då vi besökte Postbacken och såg farsen ”Aldrig i livet”. Den visas ännu i dag, i morgon, torsdagen den 2 juli, fredagen den 3 juli, söndagen den 5 juli och måndagen den 6 juli klockan 18.

Fina fönster del 70 finns HÄR.

10 reaktioner på ”Fina fönster, del 71

  1. del 71- jösses är det så många fina fönster du visat oss!!!
    Det verkar inte klokt- tyckte inte det var länge sedan jag såg det första!
    Carita, hoppas du får en fin måndag och ny vecka!
    Här i huvudstaden skiner solen ifrån en klarblå himmel-jätte fint!
    kram

      1. *fniss*
        ja, men du kör ju fönster och jag lock!
        Får kanske ta och ”utmana” dig en vacker dag! kanske rentutav en liten tävling där våra kompisar här inne på WP får rösta på bästa lock resp fönster!!!
        ja, jag ska fundera ut något kul vi kan göra av vårt samlande!!!
        kram

      2. Ja det skulle vara kul men då måste jag nog välja ut högst 3-5 fönster – kan ju inte kräva att någon ska orka plöja genom snart åttio fönster 😀
        Kram!

      3. isåfall börjar vi samtidigt och ska fota en bild på fönster och en bild på någon brunn. Alla ska vara nytagna förstås!!
        Vore kul att göra!
        kan vi inte göra det när jag också gått på semester! gud så kul!!

Tacksam för kommentarer - ha en bra dag!

