Fina fönster, del 76

Visar två bilder i dag eftersom fönstren finns på samma gamla ladugård. I dag hålls här inte längre några djur. Jag tycker det är fint då man ser att tidens tand gått åt material.

En före detta ladugård.
En före detta ladugård. Träd och annan grönska speglar sig i fönstret.
Också här speglar sig träd i fönstret.
Också här speglar sig träd i fönstret.

Del 75 i serien hittar HÄR.

6 reaktioner på ”Fina fönster, del 76

  1. Kul att du tittade in på min blogg. Du har en väldigt fin blogg med vackra bilder. Det gamla fönstret är verkligen fint och även dörren tycker jag om.

  2. Helt underbara bilder, särskilt den första. Fint att se tidens tand.
    Idag har jag också med lite fönster och dörrar, de kom med lite på köpet med annat jag visar.
    Ha en fin dag, kram ❤

  3. I ettan gillar jag speciellt kombon mellan den grova trädörren oh fönstret. Riktigt bra. Å speglingarna i tvåan är vackra.

    1. Jag kände mig lite tvungen att skriva att det var träd som speglade sig, att ingen skulle tänka att det växte nåt på insidan, eller att där var en massa spindelväv – för jag har tagit fotona hos en väninna 🙂

Tacksam för kommentarer - ha en bra dag!

