Hur galet som helst, del 1

Har kommit på en ny serie. Galna bilder!
Vet inte hur långlivad den blir eller hur ofta jag kan uppdatera.
Men egentligen kan ju vad som helst få plats inom ramarna för det här 🙂

Upphittad svamp.
Upphittad svamp.

Allt började med att jag hittade en övergiven, borttappad svamp i trappan. Jag lade den på räcket i en förhoppning om att rätta ägaren skulle hitta den.
Men då detta inte hände bestämde jag mig för att Svampen inte skulle behöva torka bort och sluta sitt liv som en nobody.
Därför får Svampen nu ett evigt liv här.

12 reaktioner på ”Hur galet som helst, del 1

  1. Den serien gillar jag. Nästan att jag vill hänga på där. Synd att du inte hittade fler kantareller så hade du ju kunnat göra en macka. Liiiite svårt att göra med bara en endaste svamp;-)

      1. Tack Antonia! Jag vill hitta mitt gamla spralliga jag, men klart att jag inte kan skämta bort det som känns tungt… dag för dag går det lättare ändå. I fjol somras har jag inte många minnen av att jag skulle ha skrattat 😦
        Kram ❤

  2. hahahaha-ja, du är för rolig du!
    KUL ide!
    Jag tycker att många bilder är sådär galna…och många kan man ju inte ens visa!
    Det var så som mina ”kalufsies” uppkom! När jag skulle ta en selfie och man bara såg hårfästet och kalufsen!
    Ska hålla utkik efter dina galna bilder!
    kram

Kommentera

