Hur galet som helst, del 2

Någon glömde sitt vapen på bordet på uteserveringen.
Det var alldeles fullt av ammunition (vatten).
Vi vågade inte testa det, än mindre röra det så att våra fingeravtryck hade fastnat.

Någon har fört vattenkrig i omgivningen.
Någon har fört vattenkrig i omgivningen.

Del ett i min serie ”Hur galet som helst” finns här.

13 reaktioner på ”Hur galet som helst, del 2

  1. Vapen för vattenkrig blir bara mer och mer sofistikerade. Ungarna älskar denna sysselsättning. Jag brukar vara beväpnad med en vattenslang vilket är svårslaget. Det slutar dock alltid med att alla inklusive mig är blöta från topp till tå.

  2. Haha, jag skulle nog ”i misstag” (alltså med flit) sprutat på någon annan än fåglarna 🙂 Andra leksaksvapen har jag aldrig gillat, men vattenpistolkrig har vi nog haft i skären 🙂

Kommentera

