Hur galet som helst, del 3

Jag har börjat gilla den här serien allt mer.
Först tänkte jag att det kanske blir svårt att hitta bilder till den.
Men egentligen stöter man rätt ofta på något smått galet och roligt eller fånigt. Gäller bara att ha ögonen öppna!

Det är inte min hall här hemma. Jag var på ett läger för att skriva en artikel :-)
Det är inte min hall här hemma. Jag var på ett läger för att skriva en artikel 🙂

Del två i serien hittas här och där finns länken till del ett.

10 reaktioner på ”Hur galet som helst, del 3

  1. Det är just det. Man ser världen med andra ögon när man har en kamera med sig. Men ser liksom mer.
    Rolig bild, man undrar vart tog människorna vägen. Vad gör de? 🙂

  2. Vilken härlig serie du börjat… härliga bilder både den här och de förra… kul med den ensamma kantarellen 🙂
    Tack för besök och kommentar hos mig. Kan bara tillägga… BP överskattar mina kunskaper 🙂

    1. Ahaaa 🙂 Och jag som tänkte att man får svar på allt om alla blomster hos dig 🙂
      Kul att du tittade in här och jag ska försöka komma ihåg att återvända till dig med!
      Ha en fin fortsättning på sommaren!

  3. Hahaha! Snacka om Foppaland i Finland! Endast fem par skor var inte Foppa tofflor (om jag har räknat rätt). Å tack och lov att det inte var din hall-)

Kommentera

