Skyltsöndag, 9 augusti 2015

Den mysiga cafeterian som jag visade bilder från för några veckor sedan.
Den mysiga cafeterian som jag visade bilder från för några veckor sedan. Så vackert smide och fin gammal panna inne i en kopp.

Idén till Skyltsöndag har jag fått av bloggaren Konst eller konstigt. Hoppas att fler än jag hakar på idén, skyltar finns det gott om – affischer och planscher likaså! Som skyltar räknas också roliga registerplåtar eller texter på bilar, som Konst eller Konstigt presenterade för ett par veckor sedan.

 

12 reaktioner på ”Skyltsöndag, 9 augusti 2015

  1. Vilken otroligt läcker skylt! 🙂

    Det bästa med skyltsöndag är att man i princip får kalla vad som helst för ”skylt”. Det är härligt med frihet 🙂

    1. Precis så resonerar jag med. Man kan fotografera planscher eller texter på fordon, reklam i stadsbilden osv.
      Tyckte det var svårt i början att hitta skyltar men ser nu att de finns överallt 🙂

  2. Love it! Skylten är både snygg och inbjudande. Här kan jag föreställa mig interiören på caféet och att jag kan få en riktig kopp bryggkaffe.
    Skoj att du upptäcker fler och fler skyltar, för skyltar finns ju faktiskt överallt:-)

    Stort tack för denna läckra skylt och länken:-)

  3. Hihih. Försökte hänga med på skyltsöndag. Kom inte på vad det hette, så det blev skyltmedia. Hade druckit lite bubbel. Hoppas allt är väl med dig. Hälsar på här så ofta jag kan.
    kramis

    1. Jag har själv varit lite dålig på att läsa bloggar, hälsar på hos dig också då och då. Nu då jag åter semestrar har jag mer tid att besöka vännernas bloggar, och till dem hör du.
      Skyltmedia är inte så dumt alls 🙂
      Kram!

Tacksam för kommentarer - ha en bra dag!

