Lovisa Historiska Hus, Villa Fenix

Alla hus kunde man inte gå in i – och andra hann jag inte gå in i. Villa Fenix var ett av de hus jag bara bekantade mig med utifrån. Har en gång varit inne där och intervjuat ägarna, men det är ett tag sedan.

Njut av bilderna – i väntan på LHH 2016. Har ännu några bilder på lager som jag visar senare i dag och under de närmaste dagarna.

Folk kommer och går till Villa Fenix.
Folk kommer och går till Villa Fenix.
Helt underbart med klängväxter mot en sådan här vägg.
Helt underbart med klängväxter mot en sådan här vägg.
Från Drottninggatan ser huset ut så här.
Från Drottninggatan ser huset ut så här.

9 reaktioner på ”Lovisa Historiska Hus, Villa Fenix

  1. Roligt med alla bilder från LHH dagarna. Hade inte möjlighet att besöka husena själv, så nu får jag en liten inblick i hur det var i år. Tack.

Kommentera

