Fina fönster, del 90

Åter en gång växelverkan med bloggläsarna.
Calle från Sverige skickade den här bilden. Den är tagen ute i skogen vid Bastöna hembygdsgård i Lidköpings trakten.

Tyckte det var kul då en vän till mig fotograferade ett brunnslock i Norge och sedan skickade bilden till mig. Det kallar jag växelverkan med mina läsare. Och jag välkomnar alla som besöker min blogg att göra detsamma. Skicka fina bilder av fönster, brunnslock, fasader, balkonger, blommor, djur… vad som helst du vill visa hos mig 🙂

Här hittar du del 89 i min fönsterserie!

Ett fönster på en hembygdsgård i trakten av Lidköping.
Ett fönster på en hembygdsgård i trakten av Lidköping.

8 reaktioner på ”Fina fönster, del 90

    1. Kul att mina läsare engagerar sig – tycker ju du borde ha en bildblogg också – men om du vill kan du någon gång skicka ett fint fönster, ett lock, en fasad eller vad som helst till mig -innan du börjar blogga själv 😉
      Kram!

Kommentera

