Hur galet som helst, del 9

En trädstam som väcker fantasin.
En trädstam som väcker fantasin.

På avstånd såg hålet i trädstammen ut på ett visst sätt. Nu minns jag inte mer vad jag såg i går innan jag kom så här nära. Nu kan jag se allt möjligt på bilden. En fisk som blundar till höger eller en hund med nos och öra.
Ett djur med rund nos också till vänster.

Gallringar har gjorts för inte så länge sedan i Kapellparken där trädet finns, så jag antar att det har bedömts vara tillräckligt starkt att klara sig trots hålet.

Del 8 i min serie med småtokiga bilder.

PS! Tills jag eventuellt kan komma i gång med en blogg på jobbet igen uppmanar jag alla den här vägen att skicka in bilder till tidningen Östnyland. Under vinjetten ”Dagens bild” publicerar vi läsarnas bilder!

17 reaktioner på ”Hur galet som helst, del 9

    1. Åh, du sade det! Nä, jag störde inte, jag bara knäppte och försvann (för där var en bilist på Parkgatan som tittade konstigt på mig och verkade undra vad jag höll på med…)

Kommentera

