17 reaktioner på ”Vacker vägg, del 22

    1. Tack själv!
      Jag funderade då vi hade bostad vi själva ägde och bodde i att jag skulle ha satt kakelplattor på balkongväggen för att få lite grekisk feeling där men det blev aldrig av 🙂 Nu bor jag på hyra så nu gör jag inga sådana ingrepp.

      1. Ja, det gör den. Om jag på natten vaknar vet jag vad jag ska göra för att somna om, finns olika andningsövningar och tankar att ta till…så att inte oro tar över.
        I vardagen är jag mer närvarande i nuet också. Hör ljud, känner dofter, tänker på varje steg jag tar i trappan på väg upp till bostaden, hur trappan känns under foten osv. För att nu bara ta ett par exempel.

Kommentera

