Vill ha våren tillbaka!

Måste pigga upp mig själv med fler bilder från trädgårdsmässan i Tammerfors. Vi fick snöblandat regn och hade bara plus fyra grader i går och till måndagen hotar meteorologerna med fem centimeter snö…

Vädret kan vi inget åt – men bilderna med grönska och mitt hopp om att vi snart ska få lite varmare väder – det kan ingen ta ifrån mig!

Tillbringar den här dagen på ett möte i Helsingfors. Hinner kommentera och läsa era bloggar först i morgon – då ska jag ha en riktigt njuta-av-andras-bloggar-dag 🙂Mässa_grönska_6

Mässa_grönska_3

20 reaktioner på ”Vill ha våren tillbaka!

      1. Precis. Det finns så mycket att fylla dagarna med. Även när man har en hemsk huvudvärk ( vilket jag har 🤕🤕. )

  1. Rena sommaren hos dig igår. Hos mig nu 08:26 är det lätt snöfall, -0,6 grader, och blåsigt. Skall ta en promenad, tillsammans med bilen nu på morgonen, och handla lite. Blir antagligen en innedag idag i övrigt. Dammsugning kanske.
    Svante

      1. Nu 19:14 är det riktigt varmt hos mig +0,2 grader så snön, som faller lägger sig inte ännu. SMHI har i sin prognos för Kårböle sagt att det skulle vara uppehållsväder idag, och snöa, och regna i natt, och i morgon.
        Svante

      2. Det artar sig alltså och går mot varmare tider 🙂
        Hos oss lovar dom snö på måndag, men kanske uppåt tio plusgrader längre fram i veckan.
        Den som lever får se!

Tacksam för kommentarer - ha en bra dag!

