Bara så att jag inte ska glömma…

… att det varit höstlikt väder två dagar, för att sedan i dag på eftermiddagen svänga totalt.

Jag satt två timmar på balkongen och njöt. Knappt så jag förstod att tiden gick så fort.
Jag satt två timmar på balkongen och njöt. Knappt så jag förstod att tiden gick så fort.

Tog några selfies också men inte vet jag vad det var för en påskhäxa med spetsig näsa och konstig kalufs som fastnade på bilden… fattar inte varifrån hon kom.

Om det regnar småspik eller kommer snö i morgon ska jag återgå till den här bilden för att förstå att vi faktiskt hade vårvärme i dag.
Om det regnar småspik eller kommer snö i morgon ska jag återgå till den här bilden för att förstå att vi faktiskt hade vårvärme i dag.

Jag borde ha bandat fågelsången också. Eller deras hysteriskt glada pip och skrik 😀

20 reaktioner på ”Bara så att jag inte ska glömma…

      1. Det räcker med att titta på sig själv i spegeln, när man rakar sig, för att man ska bli rädd.
        Svante

  1. Vilka härliga bilder! Å jag ber dig inte ens att dela med dig till oss, för jag vet ju att ni bara för några dagar sedan hade fått nysnö. Hoppas dock att vårvärmen kommer hit också snart. 5,9 grader är liksom inget att hurra för direkt…

  2. Då gör jag detsamma och kommer in här imorgon när vädret sviker igen. Jag vill också minnas. Det var synd att häxan flög i väg. Ha en fin torsdag!

    1. Va? Alltså hon flög från Finland till Sverige – hahaa! 😀
      Det enda jag fick av henne som hade kunnat publicerats var faktiskt en kalufsie!
      I dag regnar det, inget balkongväder.

Kommentera

