12 reaktioner på ”Trädgårdstips, del 6

  1. Ja nu vet jag inte om min kommentar bara for iväg…nytt försök;)
    Det här gillar jag. Mina grannar på stugan har två gamla rostiga cyklar vid grinden, prydda med diverse vackra blomster.
    Ha en fin helg nu Carita!

    1. Det kan dröja ett tag innan kommentaren visas eftersom jag har kommentarsgranskningen på.
      Men din kom fram och det är kul att du läser min blogg och kommenterar.
      Önskar dig och din familj en trevlig fredag, valborgsmässoafton och första maj!

Tacksam för kommentarer - ha en bra dag!

