Vacker vägg, del 37

Så här kan väggar mitt i stan också se ut. En av väggarna på Glaspalatset i riktigt centrala Helsingfors.
Så här kan väggar mitt i stan också se ut. En av väggarna på Glaspalatset i riktigt centrala Helsingfors.

Den här väggen kunde jag ju inte bara gå förbi och låta bli att ta bild av då jag var i Helsingfors i lördags för en knapp vecka sedan.

Förra inlägget i serien hittas här. Vill du scrolla dig genom alla mina vackra väggar hittar du dem under Kategorier/Vacker vägg på startsidan.

14 reaktioner på ”Vacker vägg, del 37

  1. Snyggt! Det finns så många tråkiga väggar som kunde bli riktigt snygga och uppiggande med den sortens graffiti. Inte bara vacker vägg utan också glad vägg. 😀

Tacksam för kommentarer - ha en bra dag!

