Vacker vägg, del 38

På Trädgårdsmässan, eller närmare bestämt reseavdelningen, i Tammerfors hittade jag den här väggen. Från Sastamalan Seutu.
På Trädgårdsmässan, eller närmare bestämt reseavdelningen, i Tammerfors hittade jag den här väggen. Den gör reklam för Sastamalan Seutu.

Den här bilden hade ju också kunnat gå in i serien Glad Måndag. Men då det verkligen var en vacker vägg så fick den komma med i den serien.

Har du fotograferat vackra väggar? Vill du att jag uppmärksammar din blogg via min? Låt mig få veta att du finns!

Del 38 i serien finns här. Vill du kolla alla vackra väggar jag genom tiderna publicerat hittar du dem via startsidan på min blogg.

7 reaktioner på ”Vacker vägg, del 38

  1. Vilken härlig teckning! Älskar den naivistiska stilen. Troligen handmålat också, inte med Illustrator. Sådant gillar jag faktiskt extra mycket.

  2. Den är rolig. Gillar stilen och tänk hur länge man kunde titta på den för att upptäcka alla detaljer. Måste vara ett vansinnes jobb att teckna sånt.

    1. Misstänker att det var en tapet, men att teckna en stor del innan man börjar kopiera tar ju tid och kräver fantasi. Kanske man utgick från ett riktigt foto?
      Fint blev det ändå och tror att jobbet varit roligt 🙂

Tacksam för kommentarer - ha en bra dag!

