Vacker vägg, del 39

Lovisa museums vägg får ny rappning.
Lovisa museums vägg får ny rappning.

Fasadrenovering pågår. Någon kanske säger att det här var då ingen vacker vägg 🙂 Men den kommer att bli det.
Ändå tycker jag ofta att det som är halvfärdigt, eller på något sätt förfallet, också kan vara vackert.

Via startsidan hittar du alla mina vackra väggar via Kategorier.
Snabbt kommer du till del 38 HÄR.

16 reaktioner på ”Vacker vägg, del 39

  1. Jag har börjat känna mig förfallen men önskar att fler var som dig … Kunde se hur tjusig jag blir av en helstrykning vilket år som helst. 🙂

    1. Ibland känner jag mig också förfallen. Till exempel dagarna innan det är dags att klippa håret, man får ingen fason på det, eller då det gråa börjar tränga fram allt mer.

      1. Jag har alltid haft tjockt hår som alla tänkbara frissor har kommenterat så lätt att göra vad de vill med. Men under sista månaderna tappar jag hår i en sån fart att jag snart kan döpa om mig till skalliga damen. Det är medicinen jag måste äta, det har hänt tidigare men aldrig så här mycket, sjutton mig hårstrån överallt. Jag slingar mig så jag har inte sett något grått än. Kram på dig o skön helg!

      2. Det känns säkert jobbigt att mista håret. Men om medicinen hjälper dig kanske du klarar att ta det minus den medför.
        Då jag aldrig varit med om något liknande själv är det svårt att förstå hur det känns.
        Kämpa på!
        Kram!

      3. Ännu klarar jag mig men konstigt känns det när det lossnar en rejäl näve varje gång jag tvättar håret. Kan också vara järnbrist, jag tappar blod så där var tredje fjärde månad då det blir för tjock och då var järnet på gränsen sist. Ska ta alla prover på måndag då får jag se hur det ser ut. Kram

Kommentera

