Jag som älskar gamla murar…

… tegelväggar, pittoreska byar, fransk landsbygd…
fick mitt lystmäte hos Geddfish i dag 🙂

Här kommer mitt bidrag av en gammal mur. Ursprunget känner jag inte till, det vill säga hur gammal den är eller varför den byggts, men den finns bakom redaktionshuset där jag jobbar när jag är i Lovisa.

Senare i kväll är det Slovakien-Finland i hockey-VM:s grundserie som gäller. Heja heja FINLAND!

Älskar_murar

10 reaktioner på ”Jag som älskar gamla murar…

  1. När jag läste rubriken så var det första jag tänkte att hänvisa till Geddfish:s blogg. Men sedan ser jag att du redan hittat hennes suveräna murar.

  2. Ja de är fina min mamma jobbade mycket med stenar i sin fantastiska trädgård, de gör sig bra till alla växter 🙂 Hoppas du haft en solig helg annars.

    Idag har jag power of prydndaskuddar samt tävling på bloggen:)

    Ha en kanonvecka!

    LOVE Maria

Kommentera

