Glad måndag! 23-05-2016

Säkert bra med tavlor här och där kring en ny skola. Där är det tillåtet att måla och rita.
Säkert bra med tavlor här och där kring en ny skola. Där är det tillåtet att måla och rita. Den här plattan finns vid finska skolan Harjunrinteen koulu i Lovisa.

Den här lediga måndagen har jag inlett med mottot ”TA ITU MED DET SOM ÄR OGJORT!”
Började normalt med frukost och disk. Men sedan greppade jag dammsugaren (vilket i och för sig ska göras veckovis). Efter det tvättade jag balkongsgolvet och energi finns ännu för annat smått och gott.

Förr om åren hade jag vaknat och varit småsur för att Finland inte fick guld i hockey, men sånt kvittar i dag. En silvermedalj är ju hur bra som helst, vi är näst bäst i världen!

Ska försöka komma ihåg att fotografera och leverera fler bilder från min dag i kväll!

21 reaktioner på ”Glad måndag! 23-05-2016

  1. Är också ledig idag, jag valde att gå ner till bryggan vid Norr Mälarstrand och och sola:). Har ett perfekt hem så nu njuter jag istället! Snart kaffe och kaka:)

  2. Jättestort grattis till ert silver hurra hurra hurra.. Var välförtjänt till skillnad från vissa blåbär som fick åka hem ha ha.. låter som om du fick mycket gjort också.. Jag har sorterat digitala foton hela dagen måste få lite ordning i datorn.. ha en fortsatt fin måndag kram Nicki

Kommentera

