Fina dörrar, del 6

Vet inte vad som döljer sig bakom den här lilla dörren. Skulle inte heller så gärna krypa in där, kunde finnas risk att drabbas av klaustrofobi.
Men den lilla dörren är ändå vacker och på något sätt lite spännande. Den tillhör Lovisa stadsmuseum, även kallat Kommendantshuset.

Del 5 i serien finns här och alla dörrar, portar, grindar hittar du via Kategorier på startsidans högra sida.

Här ska man inte vara lång om man vill komma in. Dörren är nog inte mer än en meter hög, gissningsvis.
Här ska man inte vara lång om man vill komma in. Dörren är nog inte mer än en meter hög, gissningsvis.

28 reaktioner på ”Fina dörrar, del 6

      1. Jag tycker dina serier är fina ska sätta mig någon dag och titta ordentligt har varit lite tidsbrist på sista tiden.. Kram!!

      2. Tidsbrist här också, önskar att jag hade lite mer tid att läsa vännernas bloggar. Men ibland läser jag ikapp, ibland tar jag mig lite extra tid för dem på helgerna. Vi sitter alla lite i samma ”tidsbrists-båt” 🙂
        Kram!

      3. ja det gör vi verkligen om det dröjer ibland att jag skriver så är det just tidsbristen men jag glömmer dig inte.. Ha en fin kväll kram Nicki

      4. Glömmer inte heller mina vänner här. Och man ska ju inte kännas stress av att läsa bloggar 🙂 De ska ge nya vänner, avkoppling och kanske något gott skratt!
        Kram!

  1. Jag gillar också dörrar, av alla slag, en dörr är ju liksom porten in till en annan människa. Kanske säger dörrens utseende något om den som bor där. Men just ”din” dörr hör ju inte till den kategorin. Förhoppningsvis.

Tacksam för kommentarer - ha en bra dag!

