Hur galet som helst, del 19

Jag jobbar kväll i dag, bland annat på Lovisa fullmäktige. Så därför bjuder jag på ett förhandsställt inlägg.

Då jag pusslade ihop resterna av det som blev kvar då frimärkena hade lossats från Tom of Finland-häftet kunde jag pryda baksidan i min dagbok med det här :-)
Då jag pusslade ihop resterna av det som blev kvar då frimärkena hade lossats från Tom of Finland-häftet kunde jag pryda baksidan i min dagbok med det här 🙂

Så där annars går jag redan rätt mycket i semestertankar. Blir ledig den 4 juni och semestern är sex veckor lång. Har planerat göra en del sådana saker jag aldrig gjort förr 😀

 

19 reaktioner på ”Hur galet som helst, del 19

    1. Behövs – det har åter varit en tung tid, men jag är ju inte den enda som drabbas. Uppsägningshot och andra nedskärningar duggar tätt, kanske också i Sverige 😦

Kommentera

