Fina portar, dörrar, del 7

Har hunnit med en hel del i dag.
Bland annat sådant som har med mitt företag att göra, det måste jag ju sköta då som jag inte jobbar på tidningen.
Just nu testar jag också lite proviant. Sådant som ska klara några dagar utan kylskåp.

Men innan jag kan berätta mer om semesterplanerna och allt möjligt annat roligt som är på gång får ni hålla till godo med några fina dörrar och portar från Postbacken i Illby i Borgå.

Del 6 i serien finns här.

Fin_port_fasad_PostbackenFina_dörrar_portar_Postbacken

8 reaktioner på ”Fina portar, dörrar, del 7

  1. Här gillar jag speciellt den första bilden – otroligt vackert!

    Ekströms torrfoder håller sig om du skulle ge ut dig på en långvandring med tält och gasolkök;-)

    1. Vi har inte, så vitt jag vet, Ekströms i Finland… eller i alla fall har jag inte sett i Lovisa. Men finns säkert nåt motsvarande.
      Jo, personen som reser med mig har talat om soppa på påse. Jag satsar i alla fall på rågbröd och tonfisk.
      Ingen vandring dock 🙂

Kommentera

