Skyltsöndag, den 5 juni 2016

Det är alltid lika trevligt med interaktivitet bloggare emellan.
Precis när jag insåg att jag inte hade några skyltar på lager fick jag tre av bloggaren Lena i Wales. Hos henne hittar du mycket läsvärt och fina bilder, så titta gärna in där!

Skyltsöndag förvaltas av Konst eller Konstigt, och till andra skyltare hittar du via hennes blogg.

Tusen tack Lena för bilderna och Konst eller Konstigt för att du lockade mig med i Skyltsöndag. Hoppas allt fler hakar på och även byter bilder sinsemellan!

Skräp på engelska.
Skräp på engelska.
Ordet "skräp" på walesiska.
Ordet ”skräp” på walesiska.
Reception och restaurang, på engelska och på walesiska.
Reception och restaurang, på engelska och på walesiska.

 

8 reaktioner på ”Skyltsöndag, den 5 juni 2016

  1. Kul att se de Walesiska orden. Roligt också att Sverige slogg Wales med 3-0 i fotboll också.
    Jag antar att du fortfarande är ute och seglar. Hoppas på bra vindar.

Kommentera

