Bilder från seglatsen

Bockhamn vid Byön.
Bockhamn vid Byön.

Flera bilder från stället hittas här på Venelehtis sajt.

Fagerö, Sibbo.
Fagerö, Sibbo.
Klippor och strandstenar i motljus måndagskvällen den 6 juni på Fagerö i Sibbo.
Klippor och strandstenar i motljus måndagskvällen den 6 juni på Fagerö i Sibbo.
Restaurangen var tyvärr stängd på Fagerö just då som vi var där.
Restaurangen var tyvärr stängd på Fagerö just då som vi var där.
Moderna rackerier i all ära kändes det genuint att då och då kolla sjökort på papper.
Moderna rackerier i all ära kändes det genuint att då och då kolla sjökort på papper.
På väg hemåt över Kejvsalöfjärden.
På väg hemåt över Kejvsalöfjärden.

16 reaktioner på ”Bilder från seglatsen

    1. Jag har ofta blivit sjösjuk och tänkte att jag antagligen blir det nu också. Men jag blev faktiskt inte det. Hade akupunkturband mot åksjuka på handlederna.
      Satt ute hela tiden, var i kajutan bara då jag sov.

  1. Otroligt vackra bilder!
    Har alltid beundrat folk som klarar av att läsa sådana sjökort. Så långt har jag liksom aldrig kommit;-)

  2. Så vackert! Längtar tills jag och The Bodyguard ska till någon skärgård runt Kristianstad någonstans … har aldrig varit där, men vi får låna någon stuga eller vad det nu var där ute … eller skulle vi bara hälsa på. Hahaha …

    1. Om man har en gps kan den ju sluta funka 🙂 Papperet finns alltid där, förutsatt att man kommer ihåg att ta det med sig och inte låter det blåsa i sjön!
      Söndagskram!

Kommentera

