13 reaktioner på ”Fina fönster, del 123

  1. Verkligen söt och annorlunde form på fönstret.
    Har du berättat vad din företag går ut på eller du vill behålla det för dig själv. Kan ju hända också att jag missade just det inlägget.
    Kram!

      1. I bästa fall kan jag berätta något den här veckan, i värsta fall först om en dryg månad eller i augusti… Har lärt mig av mina misstag – att inte berätta NÅT som känns bra för mig innan jag är säker på att ingen kan panga sönder ballongen 🙂
        Kram!

      2. DET kan jag förstå. Man vill inte ropa hej, innan man har hoppat över ån. Rätt!
        Jag trodde bara att jag missade.
        Kram!

    1. Ja, du vet att jag gärna är den som är öppen och berättar – men har tyvärr tvingats inse att det inte alltid är bästa alternativet.
      Men NÅN gång ska det väl gå att berätta allt 🙂

Kommentera

