Fantastisk marknadsföring!

I det här inlägget skrev jag lite om mina framtidsdrömmar. Jag satte då en länk till Rosa bussarnas hemsida. Tänkte väl inte mer på det än att drömmen kvarstår – en dag ska jag resa med dem också!

Häromdagen damp det ner ett paket genom brevinkastet.
Det innehöll en Rosa bussarna-tshirt, klisterdekaler, en tygdekal och en tidning med information om alla deras resor. På kuvertet fanns också en hälsning från en man på företaget och telefonnumret till honom.

Jag blev SÅ överraskad och glad. Så här ska marknadsföring skötas.

Trevlig överraskning med posten.
Trevlig överraskning med posten.

Och inte nog med det. Jag fick meddela om storleken på t-shirten var för liten. Det gjorde jag via ett sms där jag tackade för den trevliga överraskningen. Bara några minuter senare ringde Anders från Rosa bussarna upp mig.
– Ja, vi tycker om att överraska folk, att göra dem glada, sa han.

En sådan här vänlig och kundinriktad marknadsföring gör att jag verkligen vill veta mer om företaget och ser fram emot att ta del av någon av deras resor – utbudet är stort med allt från några dagars turer till flera veckor långa.

12 reaktioner på ”Fantastisk marknadsföring!

  1. Håller med dig det låter verkligen både trevligt roligt och överraskande.. Jag har då aldrig haft turen att råka ut för något liknande och så blir jag glad för att du får lite roliga överraskningar 🙂
    Önskar dig en härlig helg.. Kram Nicki

  2. Ja, det får jag säga, var fantastiskt! Jag har ibland grunnat på Rosa bussarna. Jag är ju en person, som kan ta det lite som det kommer. Resa billigt.
    Fredagskram ❤

Tacksam för kommentarer - ha en bra dag!

