Hunnit med mycket

I går firade restaurang Saltbodan 30-års fest.
I dag har jag bland annat haft ett par fotograferingsuppdrag inom mitt företag. Efter det återvände jag till Saltbodans terrass – sommarens oas.

Bilden togs på dagen då det var tämligen lugnt på området. På kvällen var här fullsatt, men då glömde jag ta bilder... :-)
Bilden togs på dagen då det var tämligen lugnt på området. På kvällen var här fullsatt, men då glömde jag ta bilder… 🙂

Midsommarmarknad var det också i dag. En härlig tradition. Nästa marknad arrangeras i augusti.

Gillar blomsterpelarna och bänkarna, som det finns flera av, på vårt torg.
Gillar blomsterpelarna och bänkarna, som det finns flera av, på vårt torg.
Två dagar har vi haft fint väder också.
Två dagar har vi haft fint väder också.

 

6 reaktioner på ”Hunnit med mycket

  1. Verkligen somriga bilder, å på torget var det ju till och med mycket folk;-) Suveränt väder. Om du tröttnar kan du dela med dig!

Kommentera

