Trädgårdstips, del 9

Hade nästan glömt bort att den här kategorin fanns! Nu måste jag hålla ögonen öppna för allt som jag kan fotografera i trädgårdar jag härefter besöker.

De här bilderna är från mässan i Tammerfors där jag var i april.

Håll till godo med dem tills morgondagen gryr – för i morgon tror jag att jag delge er en del av de saker jag hittills känt mig tvungen att vara tyst om 🙂

Har man en vitkalkad vägg eller mur så blir det ju nästan som i Grekland med några fina planteringar så här.
Har man en vitkalkad vägg eller mur så blir det ju nästan som i Grekland med några fina planteringar så här.
Om ni bortser från allt ni ser i bakgrunden finns här många idéer för en uteplats eller för en balkong.
Om ni bortser från allt ni ser i bakgrunden finns här några idéer för en uteplats eller för en balkong.

4 reaktioner på ”Trädgårdstips, del 9

  1. Dom inbyggda blomsterkrukorna är riktigt fina, men jag hade nog velat ha dom i olika färger i stället för att liva upp den vita väggen en aning.

Tacksam för kommentarer - ha en bra dag!

