Fina fönster, del 124

Så vackert!
Så vackert!

Det här bidraget har jag fått av min bloggvän Intefangördetdet.
Det hade kunnat platsa bland fina fasader också 🙂
Förra bidraget i fönsterserien hittar du här.

Det har åter varit en händelserik dag. Fastän klockan inte är mer än 12.
Av många olika anledningar känner jag mig så oförskämt glad just nu. Jag tycker inte ens det är orättvist att livet verkar börja ordna upp sig för mig 🙂

Dessutom slog Island ut England ur EM. En sådan härlig framgångssaga. Vill man tillräckligt mycket kan man lyckas med vad som helst ❤

6 reaktioner på ”Fina fönster, del 124

  1. Det är så trevligt med fönster dekorerade med blommor. Passar bra in i din serie.
    Jag satt och såg på hela Islandsmatchen och det var ju sanslöst spännande

    1. Ja, matchen var helt underbar. Efter straffen tänkte säkert många att resten av matchen blir svår för Island. Men vad gör kämparna? Jo, svarar med kvittering direkt 🙂

  2. Det här är nog den bästa fönsterbilden du har lagt upp någonsin. Otroligt vackert hus med fönstren och blomlådorna.
    Roligt att du är så glad just nu:-)

  3. Oj, vilka fönster! Helt otroligt vad de har hängande där. Måste vara väldigt tungt. Man kan bli avundsjuk för mindre. Härligt att höra att du är så glad! Fortsätt med det 😀

Tacksam för kommentarer - ha en bra dag!

