Hur galet som helst, del 21

Får det vara en drink?
Får det vara en drink?

Kanske man skulle sluta dricka om man mötte en sådan här vid bardisken? 😀

Min dag har fortsatt vara trevlig. Fika och tidningssnack med en väninna, några fotouppdrag för företaget. I kväll premiär för Allsång på Skansen.

Vill ta för mig av livet. Bejaka det.
Har så länge varit ledsen, eller haft ett liv som gått i berg-och-dal-bana.
Vill finnas till för andra också. Hjälpa där jag kan. Således inte bara tänka på mig själv.
Jag är så mycket mer än det ni sett av mig de två senaste åren.
Jag är gladare än på länge. Just nu i alla fall.
Och det är nuet som räknas ❤

10 reaktioner på ”Hur galet som helst, del 21

Kommentera

