Kan glänta på förlåten…

Den har funnit en ny plats.
Den har funnit en ny plats.

… är väl ett gammaldags uttryck då man menar att man kan berätta LITE och inte behöver hemlighålla allt.
Att jag gillar gamla cyklar som får nya liv, det vet ni som följer min blogg.

Men eftersom jag nu under några veckors tid sprungit runt i flertalet av de gamla hus som ska vara med under evenemanget Lovisa Historiska Hus är det troligen ingen större hemlighet att jag samarbetar med arrangörerna.

Det var också på gårdarna till ett av husen jag hittade den här fina gamla cykeln.

Inom en snar framtid tror jag att jag ska kunna bjuda på mycket fler bilder från Lovisa, och på riktigt kunna vara den ambassadör för vår lilla stad som jag vill vara.

Det känner jag glädje inför ❤

20 reaktioner på ”Kan glänta på förlåten…

  1. Lovisa kunde inte ha fått en bättre ambassadör! Det ska bli kul att se fler bilder och höra lite mera vad din roll är i sammanhanget.

  2. Det var ett välbekant uttryck att ”glänta på förlåten” men i mitt huvud surrade runt också, är man då förlåten? 😉
    Bortsett från det, så blir det spännande tider, det förstår jag!
    Lördagskram ❤

  3. Härligt att du får hålla på med det du verkligen gillar. Gamla cyklar är snygga motiv och ännu bättre om de används som konst, utsmyckning, prydnad eller dylikt. Kul!

    1. Visst är det ett privilegium att få göra det man gillar. Uppoffringen jag måste göra är att dra åt svångremmen, få ner alla mina utgifter, men det ska nog fixas på nåt sätt!

      1. Skulle jättegärna berätta redan nu, men jag är anställd av KSF Media ännu en knapp vecka så därför berättar jag sedan då anställningsförhållandet är slut 🙂

    1. Du måste komma på besök nån gång och sedan i din tur på din blogg berätta hur fint här är 🙂 Så sprids budskapet.
      Stockholm känner ju så många till ändå 🙂

      1. Jag kan bli Lovisas svenska ambassadör! kan ju ha konsulatet här hos mig! PÅ min balkong! Det borde du lägga fram som en ide! Ett ”Lovisianskt Konsulat” Vilken ide!

Kommentera

