Intensiva veckor framför mig

I naturen händer allt fort känns det som. Dagar och veckor rusar. Snart är det höst. Lev i nuet!
I naturen händer allt fort känns det som. Dagar och veckor rusar. Snart är det höst. Lev i nuet!

Gillar den här bilden bland annat för att där är en insekt och lite spindelväv med 🙂

Vill med det här inlägget hälsa extra varmt till de läsare som följer min blogg mer eller mindre kontinuerligt. Och tacka alla er som stöder mig och sprider goda vibbar. Man behöver inte tänka lika som jag, men den som inte tycker om mig behöver ju inte heller läsa min blogg.

Vill också säga att jag försöker hänga med och kommentera på alla mina vänners bloggar. Men ber om ursäkt för att jag kan verka lite inaktiv där de närmaste dagarna.

Har slutspurt med fotograferingen av de historiska husen. Och även i övrigt är kalendern fullklottrad av intervjuer och diverse träffar, fotograferingsuppdrag och annat.
Men vet ni – jag är SÅ glad för det. Jag känner att jag lever. Och det är mycket mer än jag gjorde för två år sedan. Då jag knappt vågade gå ut, då blicken var sänkt mot marken, då skilsmässan gjorde att jag inte kände mig värd något.

Men nu blåser nya vindar.
Det kommer att blir en hel del avslöjanden här på bloggen inom kort. Och jo, Antonia… du säger alltid att jag kan det där med att hålla spänningen uppe 🙂
Nå, det är väl inga statshemligheter som blottas här. Men något smått spännande i alla fall 😉

22 reaktioner på ”Intensiva veckor framför mig

  1. Du är sannerligen flitig med att skriva nya inlägg, ibland hinner jag knappt med att läsa alla. Väldigt spännande att få följa dig här och framför allt roligt att du nu mår så bra, är så stark och fylld av framtidstro. Du inspirerar och sprider glädje.

    1. Tack! Min avsikt är inte att stressa läsarna 🙂
      Jag skriver minst ett inlägg per dag, ibland två – tre börjar väl bli lite för mycket så då ska det nog vara nåt jätteviktigttjohejsan 😉

  2. Va kul att du har massor på G! Gläds med dig – du njuter av mycket i kalendern och jag är lycklig när den är tom 😀

    1. Som egenföretagare är det förstås bättre att kalendern är full än att den är helt tom 😀
      Men jag ser till att jag har helt lediga dagar också.
      Och tack för att du gläds med mig ❤

  3. Slår nästan vad om att du inte såg insekten när du tog bilden – eller… Det händer mig ofta att jag upptäcker bå’t som jag inte såg närjag klickade.

    Vad gäller antal inlägg per dag så tycker jag nog att det är smartare att hålla sig till ett i stället för att få ”bloggdiarré”. Då orkar man ju inte läsa alla och kommentera på ett vettigt sätt – om man inte är heltidsbloggare vill säga…

    1. Jo, jag tycker också att ett inlägg per dag i vanliga fall är lagom. Men är de korta med bara bild och några rader text kan man ha två inlägg.
      Och visst – den här gången såg jag insekten då jag tog bilden. Men det händer ändå ofta att jag först efteråt ser detaljer jag inte såg då jag fokuserade.
      Spindelväven såg jag först då jag tog fram bilden i Photoshop.

  4. Vad roligt med många järn i elden och jag önskar dig verkligen lycka till i allt du gör 🙂 Ser fram emot den spännande fortsättningen. Vacker bild!

  5. Så underbart att du mår så bra nu! Det är klart att livet och jobbet går före bloggen. Hoppas att alla tänker så. Annars vore det förfärligt. Hinner inte heller ibland att kika in hos alla.
    Lycka till med allt och ha det kul! Kram på dig!

    1. Bloggarna är ju en del av våra liv, men inte allt.
      Tänkte åter åka ut och segla några dagar, då kommer man bort från mycket som har med ny teknik att göra 😀
      Men telefonen med appar för väder och vind m.m behövs förstås!
      Kram till dig!

Tacksam för kommentarer - ha en bra dag!

