Glad måndag! 18-07-2016

Ett foto från en vintrig badstrand, Plagen.
Ett foto från en vintrig badstrand, Plagen.

Kerstin Hafréns vackra naturfotografier kan beskådas i Klassiska Båtars boda till och med den 28 juli, dagligen mellan klockan 12 och 18.

Jag valde att visa den här bilden eftersom badstranden Plagen är en kär plats för mig. Här har en del av Lovisaviken frusit och perspektivet är så otroligt fint mot Sågudden och Kråkholmen. Längst borta skymtar sädessilon i Valkom hamn.
Missa inte Hafréns utställning!

20 reaktioner på ”Glad måndag! 18-07-2016

  1. Kan inte låta bli att skicka dig en gammal historia apropå den frusna viken. ”Prästen i församlingen sa i sin predikan, att har man bara tron, kan man gå på nattgammal is. En av de troende i församlingen tog Prästens ord på allvar, och knallade ut på den nattgamla isen, och sa hela tiden jag tror, jag tror, när sedan isen brast, skrek den troende, var det inte det jag trodde.
    Svante

Kommentera

