26 reaktioner på ”Hur galet som helst, del 22

  1. Här är jag väldigt impad faktiskt. Har aldrig sett en trollslända på en blus, bara på bryggor nära vattnet eller i parker. En helt suverän bild!

  2. Oooh, vilken brosch! Hur lyckat som helst. Jag fick besök av en nattfjäril igår när jag satt i soffan. Den damp ner med en duns någonstans ifrån och sen kom den och satte sig i min hand. När jag hämtade kameran satte den sig på mitt huvud. Så nej, ingen bild den här gången. Men en trollslända på bröstet… kan bara drömma om det.

    1. De finns rätt stora sländor just nu. De är vackra, men jag har alltid haft lite obehag för dem, vet inte varför 🙂
      De där malarna som fanns på fotbollsstadion under finalen i EM var ju jättestora också.

Kommentera

