Vacker vägg, del 43

Visst är det vackert med snyggt staplad ved!

Ordning och reda inför stundande höst och kalla vinterkvällar.
Ordning och reda inför stundande höst och kalla vinterkvällar.

Så där annars kan jag bara säga att tiden går fort. Juli månad är snart slut.
Den har fyllts med segling, grillkvällar, arbetsuppdrag av olika slag – kort och gott har hela sommaren hittills bjudit på massor av möten med intressanta människor.
Jag sa att jag ville göra den här sommaren till den bästa på länge – en sommar då jag lyssnar till mitt hjärta.

Och det bästa av allt – sommaren fortsätter.
Och jag… jag tänker fortsätta lyssna till mitt innersta.
Dessutom fortsätter jag tjata om att varje dag är en gåva som kan bli ett äventyr, oavsett vilken årstid det är – om jag bara själv är öppen för det.

Jag har en kortare resa att se fram emot och olika slag av uppdrag fortsätter lyckligtvis fylla min kalender. Så tiden kommer förmodligen att fortsätta rusa. Dessutom måste jag börja packa från och med den 16 augusti då flyttlådorna anländer.

Huh huh – i morgon ska jag ta det LITE lugnare 🙂

 

13 reaktioner på ”Vacker vägg, del 43

  1. Riktigt kul att läsa att du är så lycklig med allt du har tagit dig an den här månaden. Det är bara fortsätta på den inslagna linjen!

    1. Tack BP!
      Kan tänka mig att vissa, mer sporadiska läsare, tappar intresset då jag inte längre är knäckt… men det gör inget 🙂 Hellre mår jag ju bra och har mina trogna läsare, dit jag räknar dig.

Kommentera

