Jag är på grönbete

Bilden är tagen under inspelningen av Ada och Glada där media fick vara med en dag.
Bilden är tagen under inspelningen av Ada och Glada där media fick vara med en dag.

Det här inlägget skrevs i går, på fredagseftermiddag.
Har jobbat väldigt intensivt i fyra och ett halvt dygn, så nu unnar jag mig att vara ett par dygn på grönbete.

Då jag är en privatföretagare och frilansjournalist som för det mesta jobbar hemifrån är enda sättet att kunna koppla av och hålla sig borta från datorn att fly hemmet 🙂 Ut på seglats eller som nu till en primitiv liten stuga.

Klart att jag har telefon och surfplatta med mig, men jag tänker inte jobba – först på söndag kväll!

Ha en skön helg alla ❤

21 reaktioner på ”Jag är på grönbete

    1. Ja, hästen har en rosett 🙂
      Jag behövde inte ens hyra stugan, en väninna bor där.
      Helt borta från uppkoppling kan jag ändå inte vara p g a mitt jobb som företagare – men, jag prioriterar snabbt – vad svarar jag på genast, vad kan vänta 🙂

Kommentera

