Glad måndag! 08-08-2016

Måndagen är en minst lika bra dag som alla andra. En ny start på en ny vecka som kan bli full av spännande upplevelser och olika slags intressanta möten om vi så vill.

Cupcakes som serverades på inspelningsdagen av Ada och Glada där media fick närvara i onsdags.
Cupcakes som serverades på inspelningsdagen av Ada och Glada där media fick närvara i onsdags.

Passar på att göra reklam för cateringföretaget Fellmanni från Strömfors som hade tillverkat de här läckerbitarna.

I dag har jag tre intervjuer, alla på totalt lokal nivå.
Dagen går således i jobbets och skrivandets tecken. Hinner troligen inte få allt klart på en gång, därför har jag också reserverat en del av morgondagen för att skriva texter.

De två sista veckorna i augusti måste jag ta det lite lugnare, det vill säga inte jobba så intensivt inom företaget. Annars hinner jag inte packa ihop alla mina ägodelar och ro flytten i land…

Det är åter dags att vända blad i livets dagbok. För två år sedan flyttade jag in här i trean… närmare bestämt den 4 september 2014. Nytt hem på ny adress blir det från och med 31 augusti 2016.
Mer om det senare, och bilder från nya bostaden!
Allt har sin tid.

18 reaktioner på ”Glad måndag! 08-08-2016

  1. Min favorit dag är just måndag. Det är just för att det är en början och inte är en slut.
    Otroligt vad 2 år har sprungit snabbt iväg.

    Kram!

  2. Spännande (men jobbigt) med en flytt. Det känns som om jag inte hämtat mig från min trots att det är närmare fyra år sedan. Vilka fina cupcakes! Nu blir jag sugen på att baka, eller åtminstone att fika 😉
    Kramar till dig!

  3. Sockersöta cupcakes. Härlig ”glad måndag” bild”.
    På två år har du säkert inte samlat på dig så mycket onödigt. Det kommer nog att gå så bra som helst.

    1. Lite ”skräp” har det blivit men inte så mycket. Jag vågar påstå att jag vet var jag har varenda pryl så det blir lätt att packa lådorna.
      Rapport torde följa nästa vecka 🙂

  4. Oj vad gott det ser ut blev så sugen..
    Och vad härligt att du får ett nytt hem och en ny start låter jättefint tycker jag..
    massor av lyckönskningar från mig .. Nicki

    1. På sätt och vis kanske det är bra med ett nytt hem fastän jag stortrivts här som jag bott de två senaste åren.
      Jag kommer att sakna den här bostaden – men, den är ändå förknippad med skilsmässan.
      Hit kom jag för att jag var tvungen att hitta nåt nytt, och jag var ledsen här rätt länge… Men, bostaden har varit SÅ snäll mot mig ❤
      Nu ska ändå ett nytt blad vändas.
      Tack och kram!

Kommentera

