Glad måndag! 15-08-2016

En kakbit jag delade med FasterAster för en dryg vecka sedan. På Saltbodan i Lovisa.
En kakbit jag delade med FasterAster för en dryg vecka sedan. På Saltbodan i Lovisa.

Jag önskar alla en fin start på veckan!
Försök fånga nuet. Lyssna till ditt hjärta.
Vilka drömmar har du?
Känns de på något sätt avlägsna, rentav för utopistiska för att kunna nås?
Sätt upp delmål. Sikta mot himlen, var nöjd om du når trädtopparna först.
Om du tror på något, bär det alltid i ditt hjärta och tänk på det varje kväll innan du somnar och direkt då du vaknar.
Någon dag kommer dina drömmar att bli sanna.
Bara du inte slutar tro på dem.

15 reaktioner på ”Glad måndag! 15-08-2016

    1. Jag försöker tänka positivt, se det goda. Även då det är tungt, för jag motarbetas ju också.
      Alla tycker inte om att jag går ut och berättar att jag mått dåligt både privat och på gamla jobbet… som om det vore nåt att skämmas över.
      Kram!

  1. Nej- nu tycker jag vi är lite FÖR POSITIVA HÄR INNE! Nej fram med lite negativitiet! Tänk som jag: ljuset i tunneln är ett tåg som kommer rusande mot dig! 😉
    KÄRA KÄRA DU!<2<2<2<2<2
    en stor kram och ha en fin tisdag!

    1. Ha haa – älskar din humor! Så där kan man också se på saken, men Bonds berömda sarkasm och ironi, som bara de fiffigaste förstår 🙂
      Fast AJ… nu blev jag överkörd av tåget 😀
      Kram bästa du!

Kommentera

