En toppenfin utfärd!

Och 113 bilder senare sitter jag här vid datorn och ska så småningom välja vilka bilder som landar på min blogg.
Jag åkte med på Lovisa Trädgårdsförenings sommarresa som i år gick till Hyvinge och Lojo. Vi besökte bland annat en trädgård full med klematisar, en stor park med kristna budskap, Heliga Birgittas kapell och Tystnadens trädgård. Sist på programmet stod den helt magnifika Arboretum Magnolia.

Påfågelöga.
Påfågelöga.

I Arboretum Magnolia lyckades jag på sjätte försöket fånga den här bilden. Så glad och stolt över den ❤ Höll ju andan så jag blev blå i ansiktet, för att inte skrämma bort fjärilen 🙂

Tror att det blir en hel del bilder av blommor, träd och andra växter här framöver. Men fick också en del andra roliga fotografier som jag hoppas ska kunna glädja mina läsare hela hösten!

8 reaktioner på ”En toppenfin utfärd!

Kommentera

