Om du gillar blått…

En av mina favoritfärger är blått i olika nyanser fastän jag så gott som aldrig klär mig i de färgerna.
En av mina favoritfärger är blått i olika nyanser fastän jag så gott som aldrig klär mig i de färgerna.

… så gillar du det här. Ett vilorum i Aboretum Magnolia i Lojo.
Klematis är också en av mina favoritväxter. Hade sådan vid en vägg då jag ägde ett hus. Kanske man kunde testa på en inglasad balkong?

Magnolia_klematis_katt_1

18 reaktioner på ”Om du gillar blått…

  1. Så mysigt det ser ut! Du tycks besöka fina ställen ganska ofta, är det på grund av arbete eller fritidsintresse? Roligt att få se bilder i alla fall! 🙂

  2. Nja, bordets färg skär sig en aning med dom lila 🙂 blommorna tycker jag. Hade troligen placerat den annars så fina sittgruppen någon annanstans.

Kommentera

